16/12/22

Na ligazón de Barreiro Rivas co narcotráfico, na que está a asneira e imprudencia dun Feijóo co seu pasado con Marcial Dorado, penso que hai moito por saber. Eu límitome a sinalar o que está documentado e no que nos 80 foi de dominio público

Anxo Lugilde @anxoluxilde

A min levoume moitos anos saber quen era Barreiro Rivas. Pero cando no Prestige deu un xiro súpeto no seu discurso logo de determinadas xestións do comisionado Martín Villa xa non tiven dúbidas. E logo souben o das súas ligazóns co narcotráfico a través do narcoavogado Vioque

NaoBerlin @NaoBerlin_
En respuesta a@anxoluxilde

Lembro,sendo moi novo como era eu,con pasmo como Barreiro se convertiu ao Feijooanismo despois das eleccións de 2009,e tendo en conta o q escribira durante a etapa do bipartito e q non coñecía moito do seu pasado deixoume flipando.O que escribe dende entón son panexíricos.

11:01 a. m. · 11 dic. 2022
1 Citar Tweet 3 Me gusta

Anxo Lugilde @anxoluxilde
En respuesta a @NaoBerlin_

O problema é que houbo xente que o branqueou, algunha que merece o meu máximo respeto, admiración e agarimo con @xmBEIRAS, mais, malia a súa intelixencia prodixiosa, ten dereito a enganarse, neste caso pola súa bondade, e nalgunha outra por outros motivos

Cando empecei a escribir sobre o verdadeiro Barreiro Rivas, sobre todo no Progreso, un amigo del que se facía pasar por amigo meu me deu o aviso de que tiña que parar polo meu ben porque o que estaba a facer era moi perigpsp Aí tíveno aínda todo máis claro sore quen este elemento

Na ligazón de Barreiro Rivas co narcotráfico, na que está a asneira e imprudencia dun Feijóo co seu pasado con Marcial Dorado, penso que hai moito por saber. Eu límitome a sinalar o que está documentado e no que nos 80 foi de dominio público, a partir da denuncia de Mariano Rajoy

Cando xa sabía quen era Barreiro Rivas, e que por tanto o Supremo non cometera un "abuso colonial" como me fixeran creer, senón que se quedara moi curto, xa puiden ir interpretando todo o que facía a partir do principio da Gorxa Profunda do Watergate de segue a pista dos cartes

É arrepiante como todo o espectro político galego nalgún momento se entregou a este señor. Cando estaba no poder houbo algún enviado madrileño arrepiado porque os xornalistas de política comían na súa man e como os tiña totalmente dominados. Que lles daría? A hiptése é evidente

Coa caída de Fraga, xa puido xogar en todo o campo político galego. O día que presentou a hagiografía sobre Quintana, en pleno concurso eólico e cos capos das caixas en primeira liña, xantou xusto despois con Feijóo. Faciamos brincadeira con se almorzara ou ceara con Toruiño

Nunha reportaxe de hai motios anos, na Voz, eu falaba de que era un tránsfuga. Foille protestar a un profesor que saía no mesmo texto, que, medoñento, me pediu se podía facer unha rectificación. Mais eu non lle atribuía a el o de tránsfuga, verdade histórica, senón que o dicía eu

1:55 a. m. · 12 dic. 2022
2 Retweets 20 Me gusta

No hay comentarios: