"Nova denuncia pola situación das residencias galegas. Neste caso, o centro no punto de mira non é outro que a residencia Ballesol de Vigo. Unha tuiteira vén de relatar o “conto de bruxas” que viviu logo de deixar no centro en cuestión a súa nai, de 88 anos, durante tan só 5 meses.
Nun longo fío de Twitter, a muller encadena unha denuncia na que carga duramente contra o trato ofrecido á nai por parte dos profesionais da residencia. A muller, que di estar ponderando a posibilidade de interpoñer unha denuncia contra o centro, asegura que a anciá chegou a “pasar 4 días coa mesma roupa”, sufriu roubos e mesmo lle negaron comida; unha circunstancia que muller ve sorprendente sabendo que a tarifa da residencia chega a 1.400€ mensuais.
A residencia viguesa de Ballesol, pertencente á cadea do mesmo nome, foi escenario a comezos do pasado mes de novembro dun gromo de covid que xa se cobrou a vida dunha vítima. Polo momento, a residencia non emitiu comunicación algunha en resposta á cadea de tweets a continuación recollida, que se fixo viral en poucas horas.
Hace 48 horas fui a la Residencia Ballesol de Vigo a buscar a mi madre. Llevaba allí 5 meses. Y lo que os voy a contar es de cuento de brujas
Llegó con 88 años. Vivía sola y sabía manejarse, aunque empezaba a flaquear y a necesitar ayuda. Con el Covid pensamos que en la Residencia tendría asistencia. Así entró
Le llevamos su cama y muebles de su habitación para que se sintiese más cómoda. No le gustaba la comida, y a veces solo comía pan, me contó que pidió otro bollo y le dijeron que no había. Me costó creerlo. La Ballesol para no dependientes ronda los 1.400 euros
Y un día le desaparecieron los 60 euros que llevaba en la cartera, le dimos 30 y también desaparecieron. Raro, pero en la Ballesol no le dieron importancia. Quizá estaba perdiendo un poco la cabeza y los había perdido ella, pensé. Gastar no, porque no podía salir.
Prohibieron las visitas. Y llegó el día que nos llamaron para decir que tenían que pasarla a dependiente grado máximo ¿Cómo una persona que vivía sola en tres meses se había convertido en dependiente total? El sitio ya lo veis, pinta macanudo.
Nos pusimos en marcha. Alquilamos un apartamento pegado a mi casa y organizamos el traslado. El mando de su cama articulada llegó en este estado. Que en la Ballesol tengan Covid viendo esta higiene me parece hasta poco.
Toda su ropa arrugada y poco limpia. Pero la pesadilla no había hecho más que empezar. La recogimos 4 días después y no tenía pijama, ni muda, ni zapatillas. Pasó 4 días con la misma ropa y durmiendo desnuda. Así la encontré: 14 kilos menos y abandonada
Lleva 48 horas en casa. Come como una lima, sabe moverse y poco a poco se va adaptando y manejando sola. La dependencia total suponía 300 euros más de ingresos. No quiero contaros más miserias de mi experiencia con la Ballesol de Vigo que son de denuncia y me lo estoy pensando.
11:11 p. m. · 2 dic. 2020
5,6 mil Retweets 794 Tweets citados 8 mil Me gusta
No hay comentarios:
Publicar un comentario