8/1/23

Miña avoa de Vigo, Carmen, cando eu era un cativo, sempre me cantaba esta Cantiga de Reis... (Manuel Germade)

Manuel Germade @ManuelGermade

Minha avoa de Vigo, Carmen, cando eu era un cativo, sempre me cantaba esta Cantiga de Reis nó día de hoxe. Esta música popular forma parte do noso patrimonio cúltural, que é un tesouro a preservar e transmitir.

Eu veñ cantar aos Reis,

Pola follina da viña

Señora ábrame a porta

Que quero ver a lapiña.

E vós ben sabeis

E vós ben sabeis

Que na noite de hoxe

Cantàbase aos Reis.

Eu veño cantar aos Reis

Non é por viño nin pan

Eu veño a esta casa

A cumplir unha obriga

Eu venho cantar aos Reis

Pola folla da aboboreira

Ábrame señora a porta

Que estou nos pingos da beira

Eu veño cantar aos Reis

Pola folliña do feno

Señora ábrame a porta

Que estou na rúa ao sereno

Polo buraco da chave

Vexo xurdir unha luz

Ábrame señora a porta

Polas chagas de Xesus.

Eu veño cantar aos Reis

Pola folliña da fiestra.

Grazas a Deus pra sempre

Que xa vexo a porta aberta.

11:50 a. m. · 5 ene. 2023 desde Mondoñedo, España
1.015 Reproducciones 10 Retweets 29 Me gusta

No hay comentarios: