"O caso é o seguinte: un paciente ponse en contacto
coa Plataforma Sanitaria A Mariña porque quere que se lle axude a facer
una reclamación en Atención ao Paciente; o home padece de dor, inchazón e
tumefacción no antebrazo esquerdo dende o mes de xullo deste ano; acode
ao seu médico de cabeceira, que lle pon un tratamento ao que non
responde e por este motivo vai ao Servizo de Urxencias do Hospital da
Costa, do cal sae sen diagnóstico e co mesmo tratamento que lle puxeran
no Centro de saúde; o problema persiste, non mellora en absoluto,
derívano a Reumatoloxía e danlle cita para o 7 de novembro do 2017,
solicitándolle analítica, resonancia e radiografías, mais cítano
para ver os resultados e coñecer o seu diagnóstico e establecer un
posible tratamento o día 26 de novembro de 2018, máis dun ano despois da
sua consulta de Reumatoloxía.
Por todo isto, o paciente presentou unha reclamación
en Atención ao paciente o día 23 de novembro de 2017, solicitando que se
lle axilizasen os trámites para diagnosticar e tratar o seu proceso,
calificando de "inadmisible" semellante lista de espera. Na reclamación,
que ten o número de rexistro 2727, o usuario conclúe que de non axilizarse os trámites tomará as medidas legais que considere oportunas.
O 28 de novembro, o paciente recibe una chamada telefónica na que lle notifican que vaia ao hospital o día 29 de novembro a realizar a devandita resonancia.
Desde a Plataforma Sanitaria manifestan que "é un escandalo que se esté a adiantar citas a aqueles pacientes que ameacen con acudir á Xustiza", xa que ademais de "ser un modo nefasto de administrar a asistenza sanitaria", resulta "inaceptable por pasar por diante de aqueles que non fan reclamación e agardan para ser vistos", denuncian.
A Plataforma Sanitaria esixe á Administración que "se xestione adecuadamente a asistencia sanitaria, non a golpe de reclamacións, senón garantindo que cada proceso patolóxico sexa visto en base a criterios clínicos obxectivos, segundo a súa gravidade, e garantindo uns tempos de espera axeitados, facendo as previsións adecuadas de persoal que garantan a asistenza sanitaria dacordo ás necesidades".
Sinalan tamén que isto "non é un caso illado", senón un "modus operandi do Goberno da Xunta para desprestixiar e desmantelar a sanidade pública co fin de privatizala".
Trátase, din, de "facer negocio coa sanidade e de reservar poltronas nos consellos de administración dos hospitais privados a modo de portas xiratorias". (Galicia Confidencial, 01/12/17)
O 28 de novembro, o paciente recibe una chamada telefónica na que lle notifican que vaia ao hospital o día 29 de novembro a realizar a devandita resonancia.
Desde a Plataforma Sanitaria manifestan que "é un escandalo que se esté a adiantar citas a aqueles pacientes que ameacen con acudir á Xustiza", xa que ademais de "ser un modo nefasto de administrar a asistenza sanitaria", resulta "inaceptable por pasar por diante de aqueles que non fan reclamación e agardan para ser vistos", denuncian.
A Plataforma Sanitaria esixe á Administración que "se xestione adecuadamente a asistencia sanitaria, non a golpe de reclamacións, senón garantindo que cada proceso patolóxico sexa visto en base a criterios clínicos obxectivos, segundo a súa gravidade, e garantindo uns tempos de espera axeitados, facendo as previsións adecuadas de persoal que garantan a asistenza sanitaria dacordo ás necesidades".
Sinalan tamén que isto "non é un caso illado", senón un "modus operandi do Goberno da Xunta para desprestixiar e desmantelar a sanidade pública co fin de privatizala".
Trátase, din, de "facer negocio coa sanidade e de reservar poltronas nos consellos de administración dos hospitais privados a modo de portas xiratorias". (Galicia Confidencial, 01/12/17)
No hay comentarios:
Publicar un comentario